Engagementul in evenimente:  elemente tech esentiale

Engagementul in evenimente: elemente tech esentiale

Unul dintre cei mai cunoscuți termeni din industria managementului de eveniment este engagementul. Ca mulți alți termeni împrumutați și adaptați din limba engleză, engagementul este reacția publicului țintă la felul în care alegi să îi transmiți mesajul tău. Dacă vorbim despre social media engagementul se traduce prin like-uri, share-uri sau comentarii la materialele tale, iar dacă vorbim despre interacțiunea de la locul evenimentului, pur și simplu stârnirea interesului acestora de a acționa. Astfel, o rată de engagement de succes rezultă într-un eveniment reușit. Problema apare atunci când nu reușești să atingi acest scop sau nu foloșești uneltele potrivite pentru tine și publicul tău. Pentru a te asigura că publicul folosește la potențial maxim ceea ce are de oferit evenimentul  trebuie să urmărești niște pași. A alege tipul de tehnologie potrivit este vital, dar este la fel de important să te asiguri că este facil de folosit. Evoluția constantă a tehnologiei îți oferă opțiuni nelimitate care împreună cu aceste elemente de bază vor asigura succesul indiferent de tipul de tehnologie pe care l-ai ales.

partipipal events engagementul in eveniment

Pregătește baza

WiFi

Tehnologia și internetul de mare viteză merg mână în mână. Nu te baza pe internetul locației și asigură-te mereu că ai ales cea mai bună variantă. Ia-ți măsuri de siguranță și plasează hot spot-uri în zonele unde conexiunea este slabă. Internetul este vital și o unealtă esențială pentru promovarea brandului tău.

Demo-uri

Participanții la evenimentele tale au o intuiție tech care variază. Nu este sănătos să presupui faptul că dacă vei pune la dispoziția publicului un anumit tip de tehnologie, aceștia vor ști imediat să o folosească. Pregătește niște demo-uri și asigură-te că un membru al echipei este mereu disponibil pentru ghidare sau informații.

Training

Nu numai că este datoria ta să te asiguri că participanții la eveniment vor ști cum să îți folosească tehnologia, dar acest lucru este valabil și pentru întreaga echipă de eveniment de la fața locului. Ai mereu nevoie ca un membru expert al echipei să îi poată învăța pe colegii săi despre cum să îi asiste și informeze pe participanții de la eveniment. Fiecare membru al echipei trebuie să știe cum și unde să găsească o soluție rapid când este cazul.

Date

Ce este cu adevărat tare la a folosi tehnlogia este faptul că datele și uneltele ROI sunt de cele mai multe ori deja integrate. Produsele cu astfel de specificații  ajută la obținerea unei imagini clare asupra a ceea ce le place sau nu invitaților tăi. Un exemplu pot fi acele insigne digitale care urmăresc zonele cele mai frecventate ale evenimentului.

Oferă experiențe de neuitat

Acum că ai urmărit pașii de bază pentru a facilita eforturile de engagement din cadrul evenimentului, asigură-te că uneltele tech pe care le pui la dispoziție promovează următoarele activități:

Networking

Ridică nivelul experienței umane și faciliteaza conexiunile. Caută unelte, cum ar fi o aplicație web care să le permită invitaților să se cunoască între ei pe baza intereselor și scopurilor comune.

Learning

De obicei oamenii vin la evenimente pentru a învăța ceva nou pe care să îl poată aplica în carierele lor. Ia în considerare noi modalități de învățare care trec de ideea simplă a unui speaker care prezintă ceva unei audiențe. Ar putea fi vorba și de adunări mai mici unde oamenii pot interacționa mai ușor. Poți folosi realitatea virtuală, augmentată sau holograme pentru a ilustra un proces sau ceea ce dorești să comunici într-un mod interactiv.

Gamificarea

Din categoria termenilor nou-veniți, dar din ce în ce mai prezenți în domeniul afacerilor și nu numai, gamificarea presupune folosirea jocurilor și conceptelor legate de acestea în contexte mai serioase. Adică să învățăm prin mijloace interactive, interesante, care să ne dezvolte creativitatea și să ne crească randamentul. O idee minunată și mereu pe placul copiilor din noi. Gamificarea nu numai că este un mod ideal de a învăța, dar este și un refugiu atunci când avem nevoie de o mică pauză mentală. Un quest are puterea de a crește interacțiunea dintre invitați și brandul tău într-un mod în care poate nu au făcut-o până atunci.

Live Feedback

De la întrebări și răspunsuri live în timpul prezentării unui speaker, până la sondaje legate de experiența din cadrul evenimentului, participanții vor să fie auziți. Poți face asta într-un mod inovator și amuzant online sau prin aplicații mobile.

FOMO – Fear of missing out 

Factorul FOMO, sau teama de a rămâne pe dinafară, poate fi stârnit prin a crea experiențe în cadrul evenimentului pe care să nu reziști să nu le postezi pe social media. De la a face un live stream cu speaker, la un punct foto sau o zona specială de share. Ideea este ca fiecare participant să își dorească să împărtășească lumii faptul că este la evenimentul tău.

engagementul partipipal

În concluzie

Per total, engagementul vine sub forme și mărimi variate care au de obicei la bază aceleași elemente. Pentru a crea o experiență de neuitat, croită pentru tine și invitații tăi, ne poți contacta oricând. Echipa noastră îți oferă sfaturi, soluții și implementarea lor, special  pentru necesitățile tale.

Citește aici care sunt beneficiile evenimentelor pentru compania ta.

Articolul este inspirat de aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published.